Tema: Re: nu dar palokim
Autorius: Vasaris
Data: 2010-07-13 14:03:04
"ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i1hfcq$nu0$1@trimpas.omnitel.net...
> karshta, isejau i miska uogauti.
>
> girdziu moterishka balsa, Gelbekit, Prievartauja.
> atbegu, suspardau prievartautoja.
>
> atvaziuoja policija. suraso viska, kas kaip buvo.
> po savaites paaiskeja, kad moterishke atleido prievartautojui, kad mylejosi savo noru ir kad visi pagalbos riksmai buvo jos aistros ishdava. (primena anekdota apie lape ir kishki).
>
> tariamas "prievartautojas" mane paduoda i teisma uzh kuno suzalojima.

> [...]

Numatyta bylos baigtis yra ta, kad prieš imdamasis veiksmų skambinini 112. Ir, kaip pilietis, elgiesi pagal instrukcijas. Prievartavimo aktas yra vienas vienetas, o ne 0,25 arb 0,66. Zo, vien pamatymo užtenka, kad moteriškos neužmuštų, jei ten ne recedyvistas maniakas, o visa kita - ne tavo, o tvarkos sergėtojų reikalas. Ta pati situacija su greitąja ir gaisrine - pirma skambini, tada padedi. Nes skambutis yra 30 sek., o per tiek nei namas sudegs, nei infarktininkas numirs.