Tema: Re: Administrasinis teise pazedimas / Susisiekimo paslaugos
Autorius: Glebas
Data: 2010-06-14 23:24:20
Esu buvęs, esu matęs.
O tu esi matęs N.Vilnios budulius arba minią, norinčia sulipti sustojime
Stotyje, kur autobusas net netelpa sustoti?
Konkretus pvz - 43,53 sustojimas stotyje, kur ilgas autobusas neturi šansų
lygiai privažiuoti prie šaligatvio, nes sustojimas yra faktiškai posūkyje.
Kaip man patinka palyginimai "visoje europoje taip"...blemba, nu nelyginkim
visiškai skirtingų dalykų.
Konkrečius dalykus surašiau, o atsakymas koks? Parodyk Vokietijoje ar
Prancūzijoje tokius šūdinus autobusus ir -20 ar -25 laipsnius žiemos dieną
ir kantriai lipančius keleivius pro priekines duris.