Tema: Re: Administrasinis teise pazedimas / Susisiekimo paslaugos
Autorius: M
Data: 2010-06-10 10:00:58
Analogiska situacija paturejau pries kokius 5 metus ilipus i trulika nuejus
prie vairotojo buvo zmoniu eilute kelis aptarnavo o manes. Nebeaptarnavo nes
pradejo vaziuoti ir sumurmejo kad vaziuojant neparduos o sekancioje stotelej
ilipo kontrolere ir supakavo mane stovinti prie vairuotojo ir laukianti kada
jis man teiksis parduoti bilieteli. Ir net rankoje buvo laikyti pinigai uz
taloneli kad galeciau paduoti. Kontrolieriai i jiokias kalbas nejo ir kas
pikciausia kad ir vairuotojas nesiteike paaiskinti kad as cia jau nuo
preitos stoteles laukiu kada jis teiksis mane aptarnauti.
Viskas baiges menturoje kurioje rasiau papeikima ar tai pasiaiskinima kaip
viskas buvo ir del ko as nepripazystu baudos.
Galutiniam rezultate tas pats adiministracinis teismas buvo kuriame vistiek
pripazino kaltu. :( teko susimoketi bauda tiesa ji jau buvo kazkodel didesne
nes tipo per anstoli pradejo ieskoti :(

Tokia istorija kariaujant su kontrolieriais. Gal jei buciau tuo metu trulike
buvusiu zmoniu paprases telefona kad paliudytu kad tikrai stovejau prie
vairotojo ir norejau nusipirkti bilietuka ir buciau ka laimejas. O dabar i
vienus vartus:(