Tema: Re: Administrasinis teise pazedimas / Susisiekimo paslaugos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-09 21:21:06
Gybla dielo. Pats pagalvok, jei butum kontrolierio ar teisejo vietoj.
Taloneli turejau, bet pamirsau, nusipirkti nespejau, nes buvo daugiau
norinciu.... Nu leivai skamba. Kitus irgi nubaude? Vairuotojas keliems
pardave ir sako - nx, man reisas veluoja, Jums veliau parduosiu? Ar visi
kaip tycia iki vairuotojo priejo, kai jau autobusas vaziuot pradejo, o
prikibo kazkodel prie taves?