Tema: Re: Vilniaus 5-to policijos komisariato prieigos (KB)
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-06-08 01:59:53
KEdas wrote:

> Turbūt ir pats supranti, kad argumentų, kada įstatymas turi būti
> taikomas, o kada ne, nebeturi. :)

Koks įstatymas? Kad girtus valkatas reikia nušauti, nes jie Kedo nuomone
neestetiškai atrodo garažo fone? Ar ką dar su jais reikia padaryti tavo
nuomone?

> Moku mokesčius, tai ir teisę reikalauti, manau, turiu. Negi manai, kad
> problemų sprendimui turėčiau įsidarbinti vis kitoje tarnyboje? :)

Tai aišku, kam darbintis. Galima gi tiesiog patapti neetatiniu policijos
viršininku. Atsiguli ant sofos, ir rašinėji skundus apie kaimyno šuns
penktą koją visą dieną, o visas komisariatas nieko daugiau neveikia, tik
vykdo tavo nurodymus ką ir kaip daryti. Svaik toliau.

> Kol kas mano teisės reikalauti, kad įstatymų būtų laikomasi, niekas
> neatšaukė, į skundus reaguoja.

Jeigu tai padeda pasijausti reikšmingesniu ar geresniu, gali džiaugtis.