Tema: Re: Vilniaus 5-to policijos komisariato prieigos (KB)
Autorius: KEdas
Data: 2010-06-07 23:00:31
On 2010.06.07 22:49, Ričardas Čepas wrote:
> Tie garažai tikriausiai toks šedevras, kad net Katedra nublanksta? ;-)

Turbūt ir pats supranti, kad argumentų, kada įstatymas turi būti
taikomas, o kada ne, nebeturi. :)

> Kodėl tau neįsidarbinus policininku, sako laisvų etatų vis dar yra ;-)
> Pažiūrėčiau, kaip po savaitės visas miestas pataptų be padangų ir
> šiukšlių, o visi parkuotusi gražiai ir tvarkingai, su ruletėm matuodami
> atstumus iki artimiausių objektų ;) Bet aišku lengviau reikalauti, kad
> kažkas kitas viską padarytų parodžius pirštu.

Moku mokesčius, tai ir teisę reikalauti, manau, turiu. Negi manai, kad
problemų sprendimui turėčiau įsidarbinti vis kitoje tarnyboje? :)
Kol kas mano teisės reikalauti, kad įstatymų būtų laikomasi, niekas
neatšaukė, į skundus reaguoja.