Tema: Re: Taksi iškvietimas ir operatorės prašymas nurodyti buto nr.
Autorius: Ignas
Data: 2010-05-31 18:53:55
nepamirstam pirstu atspaudu skaitytuvu tiek taxi, tiek oro uoste. Tarkim vieni maciau turejo pasidare sistema, tipo klientas seda i taxa, varo i oro uosta. Tai jo atspaudus taxe nuskanuoja, ir tada sulygina su visu, lipanciu i lektuva, ir taip tikrai zino, kad jis isedo ir skrenda.

dar be to, jei pastebejot, taxi sedynes retai buna odines. Cia tam, kad pasigaut pora kliento plauku, tada daro dnr analize, suzino kas tavo vaikai, kur mokosi ar vaiksto, teva, gimines ir pan. Man buvo bajeris viena karta, issikvieciau taxa i plota, paskambino, kad iseit, sakau uz 5 min na ir uztruko atsisveikinimas ten su visais, tai po gal 10 min skambina tevukas ir sako, tipo taxi firma ka tik skambino jam i mobilu ir prase pasakyt, kad greiciau iseiciau. Tai zodziu bukit atsargus