Tema: Re: Taksi iškvietimas ir operatorės prašymas nurodyti buto nr.
Autorius: Faktas
Data: 2010-05-31 16:11:42
tai tu nesupranti?
taksi vistiek turi db su tavo balsu, ji nuskaito ir nustato kas tu toks,
o jei balsa keiti, ir tai isedus i masina nuskanuoja tavo veida ir pagal
is db vistiek nustato kas tu toks ir kur gyveni, sutikrina su oro uostu db,
ir jau zino kiek dienu taves nebus.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:hu0ab1$hpi$1@trimpas.omnitel.net...
tai kviesk i salia esanti nama, kame problema? :)