Tema: Re: PSD seip pablevygojimui
Autorius: M
Data: 2010-05-28 14:47:25
Bet tai supranti kad pvz dirbanti nu kad ir pagal patenta jis moka kiekviena
menesy tapati 72 lt ir skaitos draustas. Bet jei jis nemoketi kiekviena
menesi to 72 lt tai jau skaitytusi nebedraustas. Bet galutiniam rezultate
pateikes deklaracija tu nori nenori is taves atims tuos 72 lt uz kiekviena
menesi. Nors to metu zmogelis nesumokejas ju ir nuejas i poliklinka atskirai
susimokejo uz konsultacija kuri jam kaip ir priklausyt turetu nemokamai.
Tai siuo atveju mane apmokestina du kartus. taip iseina. Solidarumo
mokesciua as gal ir pritarciau viesiems reik tos pirmosios pagalbos bet ne
po 72 lt