Tema: Re: PSD seip pablevygojimui
Autorius: Kazkas
Data: 2010-05-28 12:50:12
Jei uzsiregistruoji darbo birzoje, tada pinigai jau atsiranda is oro? Kazko
svieciasi, kad ta privaloma registracija ir nemokamas gydymas yra tik
pereinama stotele siai dienai papildomai pasirinkti pinigu. Kai visi ismoks
registruotis ir papildomu pinigu nebus surenkama, bus priimama istatymo
pataisa numatanti, kad moketi reikes nepaisant  registruojiesi ar
nesiregistruoji. Juk solidarumo mokestis, o uzsiregistrave taip iseina kad
nesolidarus.

Man visa tai baisiai orvela primena.. Ir kuo toliau tuo labiau.