Tema: Re: LATGA
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-17 17:28:35
wiarslo plano esmė ne kompaktas, o pasirašytas vardinis susitarimas kuriama
atsisakome autorinio atlygio iš LATGA :) Taip objektas gali grot tavo
muzona, o LATGAi mokėt neprivalo.

Dėl valstybės atskaitomybės tai ne viskas taip blogai kaip atrodo - nemažai
skaičių yra viešai prieinama, be to juos ten ir auditas krato ištisai ir
t.t. O štai LATGA nuo 2007 metų nebededa savo finansinių ataskaitų į
tinklapį, nors seniau gražiai dėdavo :)

lasaZ