Tema: Re: LATGA
Autorius: ukw
Data: 2010-05-17 14:08:11
"lasaZ" <dainius.u%protect@gmail.com> wrote in message
news:hsr7js$h7q$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje - siūlau verslo planą. Prisėsk, suprodiusink valandos trukmės 30
> gabalų setą luonge stiliuje, sukišk į 3 CD ir paplatink per kirpyklas ir
> panašias vietas po 100 LT kartu su autorinių teisių atsisakymu LATGAi.
> Nujaučiu turėtų neblogai atsipirkt projektas :)

plaukiojau ash shituose dirvonuose jau senais laikais.   ir zinau, kai pvz
pizzai jazz skirtas vienetinis kompaktas/setas, jau po menesio budavo
aptinkamas internete laisvai, kas norejo-tas pumpavo.
ir px visos autorines teises, px viskas :)

tai su kirpyklom neishdegs. nes jei moterishkem sunku/gaila susimoketi 25
litus/metams, tai patikek, jos tikrai nemokes 100 litu uzh kompakta :)

o kas del Latgos ishleidziamu pinigu......  jei mes nepareikalaujam ish
valstybes strukturu atsakomybes, o tik patys shaukiam kad nemokesim, kad
visi jie durni ir pleshikai, tai ir turim situacija. juk valstybe, tai esam
mes patys, o seimas - musu veidrodis.

todel dristu teigti, kad belenkuris shitam mazam fleime garsiai saukiantis,
kad ash esu ish latgos ir jis man nemokes, atsisedes i lagtos kede pultu
kimshti kishenes visais tais surenkamais pinigai ir vaiksciotu pats, baudas
deliodamas ir visiems grasindamas.