Tema: Re: laikinos auto aiksteles irengimo niuansai
Autorius: Ernikas
Data: 2010-05-11 11:16:48
Jei kokia viena masina pastatys is kito kiemo tai negi gaila, jei pas
kaimyna atvaziuos sveciai juk irgi negaila.
Bet jei susimes puse namo ir nei viena is tu kas susimete neras kur
pasistatyti tada jau nelabai smagu.

Tikslas yra przpalesti dabartine aikstele zalios vejos saskaita kur ne zalia
veja padaryta, o dirva ...
Cia nekalbama apie asmenines vietas ar dar kazkas, bet kazkokios teises ar
dar norisi.

Galbut yra kitas kelias ir toje vietoje statyti zenkla rezervuota ar dar
kazkoki su tos pacios savivalybes leidimu.
Ir jei bus piktnaudziajauma, tada ...

Ernikas