Tema: Re: laikinos auto aiksteles irengimo niuansai
Autorius: Ernikas
Data: 2010-05-11 09:52:42
Zeme valstybes ir priklauso savivaldybei.
Detaliuju planu nera jau kokie 5 metai vis dar ruosiami, nes ruosia visam
rajonui.

Be detaliuju planu negalima atlikti jokio judesio toje zemeje.
Esu girdejes, kad tokie dalykai gali buti sprendziami irengiant laikina
automobiliu stovejimo aikstele kuriai nereiia detaliu planu.

Tai vat ir noriu susizinoti kaip tai daroma, gal teko kazkam susidurti.
Zinau kad reikia pabraizyti pakankamai profesionaliai ir kreiptis i
seniunija arba savivaldybe ir tada gavus leidima galima atlikti auto
aiksteles irengima.

Bet kaip su nuosavybe, ar pries tai reikia issinuomuoti, ar pastates
aikstele igauni nuomininko kaip nors statusa ir t.t.

Ernikas