Tema: Re: pinigu dovanojimas be mokesciu
Autorius: bill.tallman
Data: 2010-05-09 16:18:16
beja, nebuciau toks tikras uz tuos 37999.

bent jau pries kokius 3 metus tai bankas privalejo pranesti vmi prie tam
tikru salygu,
ir ju tikrai buvo ne viena, gal koki 10 buvo... ar dar daugiau, kaip pvz.
- vienos iplaukos i saskaita suma daugiau negu X LT
- menesio apyvarta didesne negu Y LT
- valiutos pirkimas/pardavimas uz suma didesne negu Z LT...
ir t.t.