Tema: Re: pinigu dovanojimas be mokesciu
Autorius: and
Data: 2010-05-07 14:51:36
nelabai taves prasys, kas pagristi

skolintis 10 metu be procentu negerai - pritaikys VMI turinio virsenybes
pries forma principa ir pripazins pajamomis. ir atitinkamai mokescius
paskaiciuos. skolinkis su procentais, tokiais, kokie rinkoje. o jau kaip
juos atiuosi - jusu reikalas. taciau turek omenyje, kad uosviai gali
pareikalati ta skola grazinti, jei kas pasisuks netaip. tad geriau grynais.

tiesa, ne mano cia reikalas, bet kaip tau pavyko taip padaryti, kad uosviai
pinigus TAU, o ne savo dukrai duoda, kad TU savo vardu pirktum NT??? Juk
jusu keliams issiskyrus matys kaip savo ausis ta NT ju dukrele. Ismokyk
visus.

and