Tema: Re: pinigu dovanojimas be mokesciu
Autorius: Algyzas27
Data: 2010-05-07 15:08:45
Nu tai normalus zmones esam. Zinau, kad nei jie mane apgaudinet bandys, nei as juos.
As nesakau, jog neisiskirsim ir pan, bet, kad rietenu del pinigu nebus, tai garantuot galiu uz abi puses :)

Griztant prie temos. Tai VMI negali prisikabinti, kad buta nusipirkau is neegzistuojanciu pinigu? Nes grynais ar ne grynais, vis tiek matysis.

Jeigu skolinuos tarkim 5 metam su normaliom palukanom. Jie man perveda i saskaita, o as po 5 metu "atiduodu" fiktyviai grynais skola + palukanas. Toks variantas sueitu?