Tema: Re: fotiko grazinimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-29 10:44:56
Dar yra ir kitoje vietoje jie paminėti:

optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 90.00)

Anyway, mes tau leidžiam šį kartą tikrai patikėti mumis :)
Bet dėl visa pikta išsiaiškink, ar tavo nusipirktas fotikas patenka po 37.00 ar 90.00 prekėmis.