Tema: Re: fotiko grazinimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-29 10:28:21
Fotikams ir visokioms "prabangos" prekėms yra įstatyminė išimtis, kai netaikomas šis punktas (grąžinti per 14d.)
Neturiu po ranka oficialaus dokumento, bet galima juk google :)

Paaiškinimas:
1. Važiuoju atostogauti savaitėlei į bahamus, tai nusiperku super duper krūtą fotiką, viedokamerą, ir keliauju. Prigaminu nuotraukų, grįžtu - atiduodu ir pasiimu savo pinigus, kuriuos pasiskolinau iš draugo prieš tai.

2. Nusivedu naują draugę į prabangiausią juvelyrikos saloną, nuperku jai juodų perlų vėrinį ir žiedą su deimantu, tada vedžioju po Vienos balius, o paskui visą savaitę apturiu įspūdingo sekso, o vieną rytą atimu tuos papuošalus, ir nunešu atgal į pardoškę, kad man atiduotų pinigus. Taip sakant, nuoma for free.

Johnas.