Tema: Re: darbo birzos ismokos ?
Autorius: Imelda Markos
Data: 2009-01-23 15:21:59
Nemanau kad taip sunku neisidarbint. Visu pirma, jei as tarkim
bibliotekininke pagal specialybe, tai kazin ar man siulys i kompiuteriu
technikus ar kasininkes, visgi kvalifikacijos nera. Visu antra, jei netycia
pasiulys bibiotekininke, tai tvarkingai nueini ir sneki ten, uzsimeni tarp
kitko kad pvz tavo vaikas pastoviai serga dabar - valio, galesi imt
biuletenius, arba kad tau alergija nuo dulkiu, na pagal situacija, arba
alaus pries eidamas ikalk kad kvapas jaustusi, arba nuejes iskart pinigu
prasyk paskolint ar dar koki cirka - jie tuoj ir patys pasistengs taves
nepriimti, cia tik fantazijos truputi reik