Tema: Re: darbo birzos ismokos ?
Autorius: cakalis
Data: 2009-01-23 14:40:40
viskas normaliai ten, tu pats pasirenki sriti kurioje dirbsi ir jie negali
melzejos priversti pesikvalifikuoti I teisininkus
ir atgal. Tiek pries 3 metus man mokejo lietuviska pasalpa, tiek pries metus
ispaniska pervedinejo ir jokiu buteliu nenesiau, tiesiog negalejo je
pasiulyti mano norimo darbo o bet kokio neimiau. lankaiusi karta per 2
savaites ir viskas. Ai tiesa siule man dar kursus kazkokius, tai pasiemiau
sarasa del idomumo, bet kakzaip ir nepasirinkau.
cakalis

"siaip" <s@s.s> parašė naujienų news:glcbfu$mde$1@trimpas.omnitel.net...