Tema: Re: q saskaitos rasymas/nerasymas pateikus kasos ceki
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-08 12:55:37
Na jei nori varyti kariauti, tai eini i www.lrs.lt > dokumentu paieska > pridetines vertes mokescio istatymas > aktuali redakcija ir skaitai 79 str 2 dali kurioje aiskiai sakoma "PVM sąskaita faktūra privalo būti išrašyta nedelsiant patiekus prekes ar suteikus paslaugas". Atejus po 3 dienu nuo pirkimo imho nera laikoma "nedelsiant".

Papildomai gali i mokesciu konsultacine duomabaze ilisti ir pasiskaityti istatymo komepntarus ir papildomai nustatytas tvarkas (pvz isimtis ilgalaikem paslaugom, arba degalinems kuro pardavimui.):
http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000078910&tree_id=1000001019

O cia istrauka is to paties komentaro:
"Pagal komentuojamo straipsnio nuostatas PVM sąskaita faktūra privalo būti išrašyta nedelsiant po prekių patiekimo ar paslaugų suteikimo fakto (t. y. per trumpiausią terminą, per kurį įmanoma tai padaryti).

Jeigu prekių tiekimo (paslaugų teikimo) faktas įforminamas ne PVM sąskaita faktūra, o kasos aparato kvitu, tai PVM sąskaita faktūra išrašoma tik pirkėjui (klientui) pareikalavus.

Pažymėtina, kad jeigu prekes (paslaugas) įsigyja juridinis asmuo ar bet koks kitas apmokestinamasis asmuo ir jis pageidauja gauti to sandorio PVM sąskaitą faktūrą, jis privalo nedelsiant po įvykusio prekių (paslaugų) tiekimo fakto, t.y. per trumpiausią terminą, per kurį įmanoma tai padaryti, kreiptis į pardavėją ir pareikalauti tokios PVM sąskaitos faktūros, nes vėliau pardavėjas pirkėjui PVM sąskaitos faktūros išrašyti neprivalės. "

T:)