Tema: Re: bin
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-01 08:34:57
Tai tegu dirba savo darba seimas, nebus kaip mokyt.
Kokius dar tikslus..? Fizo negert mashinoj...? Kiek jo reik ishlupt, kad 0,41 promiles pasiektum...? Mane kazhkadaise klastingai sustabde uzh vairo su alaus buteliu rankoj, nespejau ne padet i shali, taip ir pabendravom (su alum rankoj) – jie paklause kaip sveikata, dave papust, nu papuciau, ir nuvazhiavau gurkshnodamas. Karshta diena buvo, didelio cia daikto, ka, atsigert nebegalima.

Bishki marazmo prirashyta nekuriuose istatymuose, istatymas jei prasilenkia su sveiku protu – jis yra shudas, seimo brokas, ir jokiu budu ne "istatymas - auksciau visko". Teisingumas imho yra auksciau visko.