Tema: Re: pareiskimas prokuraturai
Autorius: darius
Data: 2010-03-31 14:58:10
nu net pasimeciau... gal kazkur bpk ir imanoma isskaityti, kad ikiteismini
tyrima pradeda tik prokuratura, bet as to nzn...
realiai tikrai taip nera...ir logiskai mastant nevisai imanoma tai
padaryti... policija rado lavona, tai kol prokuroras atvaziuos negi tyrimas
nevyks???
tyrimas pradedamas tik gavus pranesima apie nusikalstama veika, o veliau
prokuroras uzdeda rezoliucija, kad paveda tirti "tam tikram" pk ir nustato
"tam tikra termina"...
cia daug pvz galima sugalvot, pvz avarija, kuomet suzalojamas zmogus,
prokuroras apie tokius ivykius realiai po keliu dienu tesuzino, kai jau
nemazai ikiteisminio tyrimo veiksmu buna padaryta... nebent koks labai
isskirtinis buna...

o del "darbo uzmetimo" policijai tai kazkiek tiesos yra, bet tikrai ne del
it pradejimo... jei prokuroras turi 200 ikiteisminiu tyrimu tai kaip jam
visose ju pradziose sudalyvaut?