Tema: Re: KET pazeidimas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-03-29 12:11:04
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:hooie0$all$1@trimpas.omnitel.net...
> nematau aptakumo:
> *Eismo juosta* – kelių horizontaliojo ženklinimo linijomis (toliau –
> ženklinimo linijos) ir (arba) kelio ženklais pažymėta arba nepažymėta
> išilginė važiuojamosios kelio dalies juosta, kurios pločio pakanka
> automobiliams važiuoti viena eile.

Čia ir yra aptakums, kai vairuotojas turi nuspręsti ar telpa du automobiliai t.y. ar yra dvi juostos  ar ne. Vienam atrodo telpa kitam ne. Kai juostos sužymėtos problemos nėra.
Buvau ir aš keletą kartą pakliuvęs į tokias ginčytinas situacijas. Pvz. kas pasakys Krėvės pr. Kaune ties Saulėtekiu (IKI) kiek eismo juostų ?