Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 19:09:37
"Junda" <vertimai@gmail.com> wrote in message news:hn5spj$1vu$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, bet kurioms kitoms gali teikti paslaugas. Kaip man išaiškino VMI,
> prieš pradedant teikti paslaugas su VL kuriai nors įmonei, reikėtų
> pasižiūrėti, ar jos įstatuose nenurodyta ta veikla, kuriai turi VL. Man
> irgi atrodo absurdas skaitinėt kažkieno įstatus, bet kadangi buhalteriai
> VISADA paima VL kopiją ir mato, kokiai veiklai jis išduotas, neabejojų,
> kad pasakytų, jog toks netinka. Iš tavo atvejo aiškėja, kad nepasako
> kartais :)

Sneka tos vmi bobeles beleka, joms popieio kaip ir sodrai reikia, bele kokio apie beleka svarbu su parasu ir antspaudu :) Jei rimtai nieko tu nematysi istatuose. Dabar imone gali verstis visa veikla kokia yra nedraudziama ir istatuose niekas neraso veiklu kodu. O net ir seniau kai buvo reikalavimus,kad istatuose butu nurodyta kokia veikla verciasi imone, apsidrausdami nuo idijotu tikrintoju (arba gudruoliu lupikautoju) i istatus supildavo beveik visu teoriskai galimu veiklu kodus, nes popieriui nuo to neskauda :)

> Kai bus įmonės auditas, tai užklius neabejotinai.

Audito metu gal uzklius, gal ir neuzklius bet nuo to imonei 99 atvejais is 100 nieko nebus. Bus blogai kai ateis ne auditorius, o VMI inspektorius, vmi neatlieka audito, jei atlieka patikrinimus :)

> Bet jei tu tiek daug žinai, kokiu būdu sugebėjai nežinoti VL apribojimo?
O tai butinai turi zinoti apie kiekviena zvaigzdute? Imho tos zviazdutes totali nesamone, ka jiems truksta vietos ant liudijimo, kad uzrasytu "verslo liudijimas nesuteikia teises...." Kai siaip tai popierizmo dasigalvoja dx, o kaip patiems israsyti, tai jau taupo ant popieriaus ir printerio :)

T:)