Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: Junda
Data: 2010-03-09 18:25:23
> O cia is patirties?

Iš patirties, VL turiu jau daug metų. Tiesa, visada žinojau apribojimus.

> Nes siaip imonei tai galima paslaugas teikti pagal verslo liudijima, tik
> negalima teikti imonei, uzsiimanciai ta veikla. Nemanau, kad imoniu
> istatu kopijos guli VMI.

Taip, bet kurioms kitoms gali teikti paslaugas. Kaip man išaiškino VMI,
prieš pradedant teikti paslaugas su VL kuriai nors įmonei, reikėtų
pasižiūrėti, ar jos įstatuose nenurodyta ta veikla, kuriai turi VL. Man
irgi atrodo absurdas skaitinėt kažkieno įstatus, bet kadangi buhalteriai
VISADA paima VL kopiją ir mato, kokiai veiklai jis išduotas, neabejojų,
kad pasakytų, jog toks netinka. Iš tavo atvejo aiškėja, kad nepasako
kartais :)

> Kitaip sakant, turedamas vertimo liudijima as galiu atlikti vertima ir
> gauti pajamos pvz is UAB Maxima bet negaliu is kokios nors UAB "Vertimo
> namai"

Taip. Būtent dėl šios priežasties nebedirbu su Lietuvos vertimų biurais,
mokėti kraupius autorinius mokesčius arba pasiimti ind.veiklos pažymą
man atrodo nesąmonė, geriau jau nedirbti.

> Ar kartais ir tuo atveju nebus tas pats?

Tai pažiūrėsi ir pamatysi, papasakosi ir mums.

> Aisku duomenu check'a tikrai nesunku VMI bus atlikti... tai velgi
> tiketina keletas variantu:
> - arba bus nustatyta per pirmus metus, arba;
> - veliau jei imone uzklius del kitu problemu.

Kai bus įmonės auditas, tai užklius neabejotinai.

Bet jei tu tiek daug žinai, kokiu būdu sugebėjai nežinoti VL apribojimo?