Tema: Re: gincas su internetines prekybos skyle del prekes grazinimo
Autorius: S&T
Data: 2010-03-01 20:50:58
tai situs ir pats perskaichiau, bet gal kas esat susidure?
ar ne maisto produktu ekspertize jau taskas? ar yra kaskokie kiti ekspertai?
ar yra kitokiu budu paveikti prekybininkus.
sirdis jauchia kad jie neteisus :) ir tiesiog bando atsifutbolinti prakise
suda. net ju oficialus atsakymas savaip interpretuoja istatyma :) (t.y.
cituoja ystatymo pradzhia, pries tai nurodydami net straipsnius, tachiau
uzbaigia savo sugalvota isvada, kurios nera nei vienam teises akte), o as ta
interpretacija juk galiu palaikytis tiesiog manes apgaudinejimu :)