Tema: Re: gincas su internetines prekybos skyle del prekes grazinimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-01 20:02:38
16. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo ar
paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones,
pranešdamas raštu apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per
septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (kai parduodamas
daiktas) ar sutarties sudarymo dienos (kai teikiamos paslaugos). Jeigu
šių taisyklių 9 punkte nurodyta informacija raštu pirkėjui (vartotojui)
nebuvo pateikta, pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti sutarties
per tris mėnesius nuo jos sudarymo dienos.

19. Daiktų pirkimo - pardavimo atveju pirkėjas (vartotojas) gali
pasinaudoti šių taisyklių 16 punkte nustatyta teise nutraukti sutartį,
jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė.
Daikto ar jo pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint
apžiūrėti gautą daiktą, negalima laikyti esminiais daikto išvaizdos
pakeitimais.

22. Jeigu kyla ginčas dėl daikto išvaizdos pasikeitimų ar daikto
sugadinimo, pardavėjas privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų
inspekciją prie Ūkio ministerijos ir pateikti daiktą ekspertizei.
Ekspertizės išlaidas sumoka kaltoji šalis.