Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-24 16:52:28
na tai jei klausi kaip galima isieti is darbo tai yra keturi varianatai: darbuotojo prasymu, darbdavio iniciatyva, saliu susitarimu arba del darbuotojo kaltes. Drabuotojo prasymu isienant galimybe gauti iesitines ismokas minimali, darbdavio iniciatyva jau daugiau galimybiu, taip pat palanku saliu susitarimu. O jei isspirs pripaise pazeidimus tai ismoku nulis, bei berods komplikuojasi bedarbio pasalpos gavimas arba ilgas teismu maratonas.

T:)