Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-23 15:46:13
Nu bet i komandiruote irgi gali nevykti, jei aplinkybes neleidzia. Ar
klystu?
Siuo atveju darbo pobudis prie irangos ir jokiu vazinejimu nei pas klientus
nei kur nors kitur nenumatyta.
Renkantis darba jei butu pasirinkams aisku pirmenybe butu teikiama arciau
namu esanciai imonei, tik kad sunku tai ivertinti, nes nebuna keliu idealiai
vienodu darbo vietu.