Tema: Re: Pasiute kaimynai
Autorius: Reaver
Data: 2010-02-24 13:18:08
Tu mane ne taip supratai gal, isjungti elektros niekam neliepiu, tik siulau,
kad kol atlieka darbus, trumpam uzdeti spyna skydinej tuo metu. Palos po
durim ir baigta bus su tuo kaimynu. Kaip ten be butu, zmogu reik suprast,
jei ka tik atsikrauste. Vis tiek jis savo darys, kol neuzbaigs, o ka
kazkokiam tai vienam nepatinka, tai i tokius galima nekreipt demesio, tuo
labiau, jei jis jau is karto net atjungineja elektra vos pasidauzes karta ar
du... Juo labiau, sako, kad bande graziai sneketis! Juk ne muzika leidzia!