Tema: Re: Pasiute kaimynai
Autorius: gh
Data: 2010-02-22 14:39:08
Man kazkaip vis tenka susidurti su tokiais policininkais, kurie daro
remontus ir triuksmauja kada tik panori. Bet del mano triuksmo taip pat
niekada nesiskunde.
Is esmes geras tavo kaimynas, ramiai gyvensi susiremontaves. O ir
aplinkinius apramins. Tik kiek zinau savaitgali taip pat galima nuo 6 iki 18
val triuksmauti. Tai gal remontuokis tik savaitgaliais? Na o del to kad jis
policininkas, maziausiai demesio reikia kreipti. Pries istatymus visi lygus,
ir jei ju laikaisi, joks policininkas nera problema.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4886 (20100222) __________

http://www.eset.com