Tema: Re: avansas ir mokesciai
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-23 12:53:48
100 proc. :)
na nebent tai butu neapmokestinamos arba sumos iki keliu simtu litu susijusios us individualios veiklos pajamomis ar panasiai. Bet pagal isdestyta hipotetine situacija, tai mums negresia.

Nustebtum ka ir kiek deklaruoja apie tave :) Realiai sodra kiekviena menesi gauna duomenis kiek tu uzdirbai du ar autoriniu. VMI gauna kas menesi kiek tu gavai nuomos, dividendu. O metu pabaigoje vmi gauna realiai apie visas kitas tavo gautas pajamas (teoriskai net ir apie dali pajamu kurias tu gavai su verslo liudijimu ar inidividualia veikla versdamasis). Kolkas nera duomenu tik apie pajamas tarp fiziniu asmenu. Bet... vmi turi tokias galimybe kaip paprasyti banku pateikti ataskaitas. Taigi lieka tik gryni :) Bet ir vel vmi gauna duomenis apie sandorius su registruojamu turtu, tad nama uz grynus pardaves kitam asmeniui busi vistiek paluptas :) Dar jur.asm. siuncia ataskaitas apie suteiktas ir susigrazintas paskolas fiziniams asm. ir pan...

T:)