Tema: Re: patarimo reiktu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-06 23:01:46
jis gal telefono ieškojo 20 min spinduliu.
"nuvariau darban" + "grįžtu" tikriausiai užtrukai 2-3 valandas? nes NEPATIKĖSIU, kad per 15 min policija atvažiavo ir apiformino įvykį.
o "liūdininkui" pasakyti žodžiu savo numerio negalėjai? Palaukti negalėjai, namie neturėjai pieštuko ir lapuko????
BShit.
visi graudenasi, kai pamato, kad bus blogai, nors kai padaro įvykį, galvoja, kad pavyks išsisukti.

J.