Tema: Re: patarimo reiktu
Autorius: Nitro
Data: 2010-01-06 22:31:31
siaip zymiai geriau sakyt, kad nepastebejai, kaip ikalei - gausi bauda uzh
avarija ir tiek. Nes kad ir valanda ten butum stovejes ir sales - jei
neishsikvietej policijos ar nesulaukei nukentejusiojo - pabegimas ir
nekitaip.

Vienu zodziu, jei buciau tavo advokatas, siulyviau gintis auksciau minetu
budut. Jei tik dazus nubraukei, manau viskas bus OK :)