Tema: Re: del buhalterijos, biuletenio ir tevystes
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-29 10:32:57
dėl #3 - agnesse, ten "mamadieniai" tik todėl, kad tu mama, o ne tėtis. O šiaip viena diena (auginant 1 vaiką iki 12m.) arba 2 dienos (auginant 2 vaikus iki 12m.) priklauso tiek tėčiui, tiek mamai.
Dėl galimybės tavo atveju pasinaudoti ta diena - hm, manau, (MANAU), turėtų pakakti vaiko gim.liudijimo, kuriame tu nurodytas tėvu. Jei visgi darbovietė nepripažins tavo teisės į "mamadienius" - na, tada sunkesnis kelias per ginčų komisijas ir aukštyn, po truputį, po truputį - taip ir išsiaiškinsi.
Dėl #1 - vėlgi, neši liudijimą ir prašai pritaikyti tau PNPD, tačiau tuo atveju, jei mama deklaruos, kad vaiką augina viena (o ten visai kitas tarifas NPD+PNPD), tai sekančių metų pradžioje mokesčių inspekcija turėtų atrokuoti nuo vieno ar nuo kito, ką jai nesumokėjote. :) Aišku, geriau būtų išsiaiškinti iš anksto, bet aš tau nepasakysiu tiksliau, kaip gyvenime sprendžiamas tas klausimas.