Tema: Re: del buhalterijos, biuletenio ir tevystes
Autorius: agnesse
Data: 2009-12-29 08:39:35
> 1] Ar man kazkas kinta atlyginimo skaiciavime/ apmokestinime?
> 2] Ar as galiu pasiimti biuleteni, jei vaikas suserga? Bei jei mama
> suserga ir negali priziuret?
> 3] Kaip ten su ta laisva kazkokia diena per menesi, ar cia galioja?

tiksliai nezinau, bet mano suvokimu, tai:
1. niekas nesikeicia,  taciau vaiko mama, kai prades eiti i darba
prisitaikys savo algai PNPD kaip auginanti vaika viena, siai dienai t.y.
100lt;
tiksliai tau i si klausima atsakytu tavo darbovietes buhaltere;
2. teoriskai turetu buti imanoma;
i tai turetu atsakyti tavo seimos gydytojas;
3. apie viena laisva diena per menesi nieko nesu girdejusi, taciau zinau,
kad yra tokios dienos kaip "mamadieniai" ( 1 diena i savaite ar i dvi),
kurie prikauso mamoms, auginancioms kelis mazamecius vaikus. TIksliau reiktu
pavartyti DK apie papildomas lengvatas.