Tema: Re: bite ir pokalbiu min apvalinimas
Autorius: Volcano
Data: 2009-12-25 14:08:10
va va :) ta pati situacija, apsilazalinau imdamas ju ta plana,  kur 10h free
uz 50.lt  :) sekiau laika kiek prakalbu, paemiau plana 10h, prakalbejau 10h
:) ateina saskaita 2x, nes suapvalinus viska gavosi 20h :)
tai velniop, pats kaltas kad sutarties nepaskaiciau , bet toks apvalinimas,
tiesiog pasityciojimas is abonimento ir zinoma geras pelnas bitei :)
--
Volcano
skype: Volcano_lt