Tema: Re: bite ir pokalbiu min apvalinimas
Autorius: Pi.
Data: 2009-12-24 11:01:57
paskambinau.. mergele man i rageli ilgai muziko grojo.. veliau padekojo, kad
palaukiau.. ir pasake.. kad taip sutartyje yra taip parasyta.. bet vistiek
mes esam teisus.. nes pvm ne nuo musu priklauso.. todel dabar sutartyse mes
jau rasome kaina + pvm.. sakau neidomu ka jus dabar rasot.. yra parasyta
taip ir taip.. kaip tariames.. mes nieko nesitariame.. nes pvm bite negauna
...  o gauname suma be pvm.. tai mes cia nieko neislosiame.. sakau: as
pralosiu..  nes pasirasydamas sutarti as planavau islaidas tik tokiai sumai,
suma nurodyta su mokesciais, tad isanksto galejau zinoti kiek isleisiu sioms
paslaugoms.. ir jus vienasaliskai pakeitete sutarties salygas.. na ji ir vel
ta pati per ta pati... bite nieko nenusizengia..
paskambinau i vartotoju teisiu apsauga.. sako na jei taip sutarty nurodyta..
tai bite neteisi.. rasyk pretenzija.. gausi atsakyma.. tada pas mus.. mes
parasysim rekomendacija.. jie nevykdys.. eisi i teisma.. ar tau reikia to?:)
keista, kad taip sunku rasti teisybe:)