Tema: Re: Lizingas !!! uzskaitos tarp imoniu : likau nesuprates/pakomentuokit
Autorius: Budulis_Ede
Data: 2009-12-19 11:20:55
tamsta turejote ZODINI susitarima.
siai diena tai kaip net ne 0 o .NULL., bo 0 irgi skaicius.

o kol neturi is lizingo bendroves popieros kur labai aiskiai parasyta kiek
uz turta pinigu reik
tol busi "kerpama avis".
kitas variantas - grazint lizingoriams turta ir po grazinimo su ~20-30 proc.
nuolaida per kita imone nupirkt.
jauciu kad A ruosiate bankrotui :)))

o tavo atveju - likai ant ledo.

visokiu ck ir atpk nezinau, klausk egzpertu. as is asmenines patirties
parasiau.