Tema: Re: Q: casco
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-11-06 00:54:57
mano atvejis buvo toks: atejo laiskas spalio pradzioj casco poliso
pratesimas, irasyta rinkos verte apie 11 tukst., sugalvojau, kad reiktu
pasidomet kitom draudimo kompanijom, tai pasivaiksciojes issiaiskinau, kad
nuo spalio 12 (o gal 15) pasikeite casco draudimo taisykles ir dabar rinkos
verte yra nustatoma kas ketvirti ir skelbiama valstybes ziniose, tai vienam
is draudimu nurode, kad mano auto rinkos kaina butu 16 tukst. Grizau i savo
draudima, pasiderejau ir gaves didesne nuolaida pratesiau draudima, bet
prasiau perspausdint polisa, kuriame jau nebesimato 11 tukst. draudimo
kompanijos nustatytos rinkos vertes ir dabar galios rinkos verte paskelbta
valstybes ziniose.
Tiesa pasakius, isskaiciau ir rugsejo ir spalio valstybes zinias ir neradau
paskelbtu rinkos verciu... Kas nors esat mate?