Tema: Re: casco
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-04 23:06:11
"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
news:hcsmrb$q8i$1@trimpas.omnitel.net...
> isgirdau cia is kolegos naujiena, nusipirko automobili, nori apsidrausti
> casco.
> Nu ir pasakoja man kad su 3lygio singnolke tiek o va su 2tro beveik jau
> 1000pigiau...

Na tai jei taip su signom pradėjo daryt, tai puiku. Nes manau, kad tikrai
verta susidėti geresnes priemones, ir duoti iš to uždirbti protingiems
žmonėms, nei mokėti didesnę įmoką draudimui ir remti vagis.

> As naturaliai paklausiu kokia verte skaiciuoja?
> Tai isgirdau toki atsakyma: vertes siai dienai nieks neskaiciuoja,
> paskaiciuoja metu imoka , o verte kintanti priklausomai nuo rinkos
> vertes... tipo tu atsilikes, draudeisi bbz kada o dabar viskas naujai..
> kazkaip labai jau itartina, jei sumokejau imoka uz verte 80.000lt, tai
> tuos metus noreciau ta garantija ir tureti, o ne sumokejus uz 80.000, po
> poros men kokio tais nutikimo atgauti 50.000...
> Kas cia gali ivesti aiskumo, imho kazko nesuprato ir gryba pjauna, ar cia
> rimtai krizes akivaizdoj tokie reikalai darytis pradejo?

Čia gaunasi taip, kad reikia skaityti pirma sutartį, o po to vertinti
užsakymo lape/poliso projekte siūlomus surašytus duomenis ir
sutartį/patvirtintas draudimo taisykles imti už pagrindą, o ne pagal agento
čiulbamus poliso duomenis. Arba elgiantis vulgariai ir ant stalo dėti
įjungtą diktofoną.