Tema: Re: Virsvalandziai
Autorius: Anita
Data: 2009-10-11 12:14:44
nemokejime esme
esme ta, kad savaitgaliais ne pagal sumine darbo laiko apskaita dirbti
draudziama (issskyrus tam tikrus darbus)
plius, reikia islaikyti savaitgalio nepetraukiamo poilsio laika

del apmokejimo savaitgalio nakti- 2 kartus. daugiau nei iprasta diena. arba
laisva kita diena. pvz. pirmadienis.
tada gerai ir grafikas susidelioja.