Tema: Re: reikia konsultacijos
Autorius: NicMC
Data: 2009-10-03 11:22:59
Kažkada nuomavau butą ir buvo kilę panašūs nesutarimai, t.y. pranešiau
kad išsikraustysiu, o tie gudručiai nusprendę, kad ne per 30 dienų, o
nuo 1 kito mėnesio dienos. Kai atėjo su būsimu nuomininku ir pareiškė,
kad "turi 2 valandas", tiesiog iškviečiau policiją. O už naglumą dar
palikau dovanėlę :) Kai dabar pagalvojau, tai gal reikėjo tiesiog paimt
kokius 5 gyvsidabrio termometrus ir kampučiuose supilstyt į plyšius...