Tema: Re: Q garantija
Autorius: zemas
Data: 2009-10-01 08:58:57
viena is mano telefu taip pat taip "pataise" kad kitas IMEI atsirado.
greiciausiai sudejo naujus vidurius. bet jie ta imei pataise ir garantiniame
talone.tavo atveju greiciausiai nepazymejo to fakto ir tiek.

siulau pasiimti pries tai buvusiu remontu popierius ir eiti aiskintis.o gal
pries tai dar ramiai pamascius sukurpti skunda rastiskoje formoje.
blogiausiu atveju gal bandyti kreiptis i mob operatoriu su klausimu su kokiu
IMEI jungdavaisi prie tinklo pries ana gedima. gal laiko tokius duomenis
operatoriai, nezinau

sekmes