Tema: Re: Del garantinio
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-30 10:22:28
Gal tas, gal anas....Gal masinu akumus krove per netinkama srove, gal buvo ikise i barokamera , gal nuskandines i 50m gyli? Gal.....Taciau garantija galioja arba-jeigu kyla klausimai-lai siuncia ekspertizei del priezasciu nustatymo, uz kurios paslaugas tures sumoket kaltoji salis. Paprasta. Kodel pardavejas gali priimti vienasaliskai sau palanku sprendima-tipo neteisingai pirkejas eksplotavo?