Tema: Re: Sirses daugiaaukstyje
Autorius: Marius Mills
Data: 2009-09-28 14:31:42
jooo, buvo pas mane spintelėje balkone toks nedidokas lizdas, delno
dydžio. Netyčia pajudinau "šeimininkai" nepasirodė. Galvojau palikti
namai. Gerai, kad ne rankom ėmiau, o į maximos maišelį uždariau. Va tada
kaip iššoko tokie ar toks mažojo piršto dydžio santykių aiškintis.
Gerai, kad jau užspaudės maišelį buvau. Tada užrišau maišelį ir
išdžiovinau balkone pritrynęs. Jausmas tikrai nėra pats ramiausias.
O didelius lizdus turi naikinti gelbėtojai (kitaip gaisrininkai).