Tema: Re: civilinis draudimas ir imones automobilis
Autorius: PukiS
Data: 2009-09-25 22:26:03
nu dejau skersa ant to pvm. man nei jo reikia nei ka - kodel as turiu kazkam
kazka moket, paskui pildyt dokumentus kad grazintis ir pan? gerai - siuo
atveju to pvmo suma 400lt, kaip ir px, nuvaziavo, sumokejo grynais, pasieme
masina.  brangesnio remonto atveju suma susidaryt gali visai solidi - kodel
as turiu ja skolinti (ko gero tiksliausias situacijos apibudinimas)?