Tema: Re: Mokamos stovejimo aiksteles
Autorius: Vai
Data: 2009-09-25 16:34:14
On 2009-09-25 15:59:53 +0300, "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> said:

> Aha, man irgi reikia. Tik va is kur gauti? Tokios modernios pasakos tik
> sugalvotos, bet dar neuzrasytos ;)

Nu kad cia ne pasakos, taip ir yra. Dar kaip tik internete paieskojau,
stai vienas straipsnis:
http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/miestas/stovos-skaitikliai-kelia-i-kova-199345
"Kaune

vairuotojams leidžiama vėluoti iki 15 minučių. Tai yra už uždelstą iki
ketvirčio valandos laiką papildomai mokėti nereikia ir vairuotojai už
tai nebaudžiami."

Sito dalyko uzsinorejau, nes viena tokia advokate siandien pasake sita
dalyka, sake turi atsispausdinusi si istatyma ir viena kart pavyko
issisukt nuo baudos, net iskviesta policija nepajege prikisti baudos.
Jei niekas neras sio istatymo, teks asmeniskai paprasyt kopijos :)